Bilderna från Strömstad!

Jauu, här kommer bilderna:
Hihi, en bild från bilen påväg dit ;)
En choklad-croissant (stavning?) som jag åt när vi stannade på ett café påväg dit.
Hihi! Det är fortfarande påväg dit. Men nu kommer lite från när vi väl var där. Fast jag har inte tagit så lättemycket kort för batteriet tog slut, fast jag hade laddare med mig men jag orkade inte rota fram den, lat som jag är, hehe.
Min mat första dagen, fish & chips. Tihihi!
Just det, glömde säga att mamma är döpt i Strömstad och att dom hade sommarställe på Rossö (precis vid Strömstad) när hon var barn. Och då hälsade vi på hos en som heter Lily, och detta är från hennes trädgård. :)
Ännu en från hennes trädgård, och en till från hennes trädgård kommer här:
Haha, vicken snygg bild på mig och syrran! (not...!) Iaf inte på mig, hahah....
Jauu, det var väl allt antar jag? Puss å Kram!
//Klarizzen

Kommentarer♥

Kommentera här:♥

Namn:♥
Remember me?♥

E-m@il: (visas bara för oss)♥

Blogg:♥

Kommentar:♥

Trackback
RSS 2.0