Pics :P

Helluu! Vilka fina bilder klara har lagt upp :P Så jag tänkte också lägga upp lite bilder. Det har ju vart fel på blogg.se så jag har typ inte kunnat blogga idag, sen så har jag vart för lat för dee... Jag vet att varje gång jag bloggar så är typ alla bilder från olika saker. Jaja! ♥
haha Krabbor och klaras fötter!
Landeet!

jaaa hoppas att ni gillade bilderna :D
Nästa vecka så åker jag & Klara på ett läger. Vi är borta i 4 nätter så det e ganska länge. Jag tror inte att vi kommer att uppdatera närifrån. Vi får se kanske nån mobilblogg?? Jag vet inte men i vilket fall så är det ett musikläger, det blir vårt tredje år där^^ det är sjukt kul, och sjukt mysigt. Både jag och klara spelar ju tvävflöjt! Sen två dar efter så börjar skolan. Jag vet inte hur updaten kommer att bli när vi börjarskolan för att vi börjar skolan och vi kommer att få mycket prov. Men en sak som är bra är att vi kommer att få Varsinn egen Macbook.^^ :D Att ha på alla loven o helger o allt. Det betyder ju att det kommer att bli (Kanske??) bättre uppdatering! Love //Mika

Kommentarer♥

Kommentera här:♥

Namn:♥
Remember me?♥

E-m@il: (visas bara för oss)♥

Blogg:♥

Kommentar:♥

Trackback
RSS 2.0